MIN HELG I BILDER

Hello!
Min helg har varit super bra, helgen har överträffat mina förväntningar, jag trodde att det skulle bli en lugn helg men nepp. ;) I lördags (igår) var jag med Rebecka och mina föräldrar till Solebo för de ville kolla nåt och vi fikade där också, en rabarber paj med vaniljsås, gott faktiskt! Lite som äppelpaj fast sötare. :) Det fanns hästar utanför som vi fotagraferade, ;) På vägen hem finns det ehn golf bana och då fick man prova gratis så vi passade på att prova för jag och Rebecka har aldrig provat golf förut. Det var mycket roligare än vad jag trodde, inte lyckas man precis varje gång. ;) Mycket skratt som att hästarna skrämde vetten ur oss ;) tack för dagen, en väldig fin dag med dig! <3
Och idag (söndag) har jag varit med Frida pch vi åkte till Sälsten, det är nära havet och det finns mycket klippor. Vi åkte dit och hade picnick där, våra systemkameror var förstås med. :) Tack för en riktig rolig dag! <3 Vi fotade en massa och fikade. Helheten av helgen blev jätte bra :) Nu ska ni få se på bilder från igår och idag. :)
 
Hoppas att ni andra har haft en bra helg också! :) Nu kommer jag inte att göra nån inlägg förrän onsdag så ni vet. :)
Trackback