Min sista skolvecka

Den här veckan var min allra sista skolvecka. Vad tiden går snabbt och då kände jag att jag måste fota alla och fånga stunden. :) Nu går jag äntligen ut från grundskolan och ut från Kristinaskolan och där har jag gått från klass 5 och och har härliga minnen från det och härliga kompisar. Imorgon är det skolavslutning! Imorgon! Kan fortfarande inte fatta det, att dagen är här att jag ska sluta... Har fixat kläder och allt och nu är det bara o vänta till imorgon. :) Nu har jag gått 10 år och nu är det äntligen över.. Nu ska jag visa bilder från gänget från skolan som jag är med. De är fina människor :)

Hela gänget är samlad :)

Kommentarer
bekka

klass bild på min klass? :)

annars kan du skicka den på fb eller msn


Blogg: http://rebeckaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback