ONSDAGEN DEN 15 JUNI

Hej alla!
Nu har jag jobbat i tre dagar, jag jobbar i TUFF med barn och under tiden när barnen är med oss så får deras föräldrar teckensspråks undervisning. Det är jätte roligt men barn tar nog på krafterna. ;) Varje dag när jag kommer hem är jag helt slut men det är en rolig jobb men ingen drömjobb men som sommarjobb tackar jag inte nej till. Det är roligt att prova på olika saker. Det är sommarlov nu men det känns inte så för det är dåligt väder här, kallt och regnigt. brr... Hoppas att vädert blir bättre snart! :)
Kom på nu att jag har inte visat för er vad jag köpte i förra veckan.
Förra veckans köp


Blus, MQ
Shorts, H&M
Solglasögon, Gina Tricot

Kommentarer
Linda (gruppboendet)

ÅH!! jag vill också ha sådana svarta shorts....hur hittade på HM?? ja hittade inga...är de i stan eller i Birsta?? :-)

Anonym

Jag köpte dom i Birsta City och de var dom sista jag hittade :S :)


Blogg: http://josefinebacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback