SOLAT HELA DAGEN LÅNG

Idag var jag med tjejerna till Smitingen. Jag har bränt mig på vissa ställen på kroppen och är röd nu.. Idag har jag också köpt en ny bikini. Jag gillar den och är glad att man har fått färg också! ;) YEEEEEEES!  Jag älskar att ligga ute och bara koppla av och njuta av värmen! Och att vara med vännerna!
Idag har jag bara solat och spelat volleyboll. Vattnet var kallt, ibland fick man ingen känsel på fötterna. ;) Efter det stack vi till stan och var på jakt efter ny bikini, inte bara jag också Frida och Annika. Det är inte så lätt att välja EN, men efter en timme bestämde vi vilka vi skulle ta. :)
Nu ska jag mysa med familjen och titta på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback