Trevlig helg!

Trevlig helg! :) Jag tillbringade idag med Rebecka, vi gick till Waynes cofee och fikade, det var mys! :) Var på stan och kollade på shorts som jag vill ha men det fanns en och den var för liten så jag måste kolla i Birsta City i nästa vecka :). Det var soligt ute och jag kan inte fatta att det är juni nu. Att det är skolavslutning snart, det ska bli kul såklart! I morgon ska jag vara hela kvällen  med kompisarna, ska på tivoli! Ser fram emot det! :) Ikväll är det fotboll på tv som jag måste se, Sverige mot Moldavien! ;) men nu kan jag inte skriva nåt mer, hoppas att ni få en rolig helg!

Kommentarer
bekka

tack för dagen, tack för all prat o tack för stunden :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback