ÄNTLIGEN FREDAG!

Mi första tanke när jag vaknade i morse Äntligen är det fredag! Jo är det skönt att få sova ut och ha inga läxor. Har gjort allt klart så jag har ledigt hela helgen, tjohoo! Men jag har haft en bra vecka, men vädret är förvirrande! I måndags och tisdags var det så varmt att jag kunde ha short och tshirt på mig. Men på onsdag morgon när jag vaknade..Gissa vad jag såg? Jo snö!! Japp, snö på marken, det var alldeles vitt och kaaallt!!! Jag som inte hade handskar och mössa men köpte handskar idag så jag är redo när det händer igen. :) Nu närmar det sig Halloween, det ser man tydligt för folk har saker ute framför sitt hus och det är Halloween saker överallt i affärer. :) På skolan har dom aktiviveter på måndag som jag ska vara med på. :) Ikväll har jag och Debbie åkt och shoppat, hon inte jag ;), och nu äter jag godis och läser US weekly, och bloggar ;) Nu ska jag inte skriva mer och visa bilder :)
Snööö!
Varm choklad med marshmallow..oooh!

Dagens outfit:
Jacka, HM
Linne, Topshop
Jeans, Hollister
Skor, Converse

Var lite rastlös på skolan och Kaycee också så vi gjorde det här, ser ni vad det är? :)

Happy Halloween!!!!


Kommentarer
Ashley Wilda Crazy

Den bild med pennor = I L Y ;)


Blogg: http://crazywilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback