Pics

Vilken rolig vecka jag har haft och det slutar inte ännu! ;) Imorgon är det lördag och det händer en rolig sak! ;) Det dåliga är att jag har 4 läxor som jag ska göra klart.. Ska kanske göra det ikväll! Orkar inte skriva så mycket, är trött!
Nu ska jag visa bilder från igår och idag :)
Ett, två, hopp!

Mat krig ;) Jag hade tur som klarade mig, tur att man att man var snabb då ;)

Volleyboll match :)



Jag i action ;)


Klar för skolan :)

I skolan :)

Här i min skola har dom tre tester i ett skolår i läsning, matte, språk och fysik. det krävs mycket och alla vill ha bra resultat. Jag klarade mig jätte bra och alla fick natur godis och saft som lön idag :)
Oh jag har fått mustasch..! ;)

Ville visa för er en cool bild från förra veckan, jag är första personen från vänster :)


Kommentarer
Ashley Wilda Crazy

Oh så härliga bilder! Trivs du där? :)


Blogg: http://crazywilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback