ÄNTLIGEN HELG!

Nu har en skolvecka gått! Nu är det äntligen helg! Skönt! Veckan har gått bra, lärarna är snälla och skämtar mycket. Mina kompisar är hjälpsamma och vi har kul tillsammans. :) Det har gått bra i lektionerna men det är mycket nytt att lära mig som deras mått och så.
Jag ville visa för er hur min skola ser ut, det är en ny byggnad och High School våningen är högst upp och där går jag :)
Jag har ju sagt att jag har köpt en hood tröja och jag vill visa det för er :)
Den är så snygg och såå mjuk!
I nästa vecka måste jag söka efter en klänning för det är dans på skolan :)

Kommentarer
emilia !

Hej Josefine !

Var är du nånstans? USA? :)

SAKNAR DIG !! <3


Blogg: http://missemilijaa.bloggplatsen.se
fridasjöström

Klänning?? ååååh du måste fota dig med klänningen o hår med smink o allt, så ja får se dig! <3


Blogg: http://svampavaara.blogg.se/
Päronen

Vilken fin skola! Roligt att allting är nybyggt och fint. Hur många är ni på din klass?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback