sean berdy

Jaaa, jag träffade Sean berdy från populära tv showen Switched at brith!!!!! Han är döv och är en skådespelare, han har varit med i filmer också och hans bror Tyler samma sak. Har en bild på mig och hans bror Tyler Berdy.  I söndags eftermiddag säger nån att Sean kommer dit till gallaudet, såklart måste jag ha hans autograf då!! Stod i kön och bara de första 150 får hans autograf, var typ den 50 personen så jag hade tur! I was soo excited to meet him!! Han hade med sig sin flickvän och två vakter/poliser som skyddade honom från galna fans ;) folk strömmade till honom när han kom, precis alla visste vem han var. Han bodde nämligen i samma hotell som vi och vi såg honom igen när vi flög hem i tisdags då han skulle flyga till LA.  Träffa Sean berdy-check!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback