Är i Örebro!

Är äntligen i Örebro!!! Jag kommer att gå i gymnasiet här och bo i ett kollektiv så jag har en egen liten lägenhet, kommer att lägga upp bilder sen hur det ser ut! :D idag har mina föräldrar och jag varit till ikea o köpt grejer till lägenheten :) Örebro finns i södra Sverige och här kommer jag vara de 3 kommande åren tills jag tar studenten! Looking forward to start a new chapter of my life here in Örebro! My big adventure ended and now begins a new one. Kommer att uppdatera bloggen så mycket jag kan! :)


Kommentarer
Gunilla

Önskar dig Lycka till i Örebro !

Tror att kommer att gå jättebra för dig !

Pernilla

Skicka ett sms när du är i Härnta igen! Saknar dig kram!


Blogg: http://westinpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback