LAST WEEK OF HIGH SCHOOL

It´s crazy, already last week of High School?! Var har de dessa 10 månader tagit vägen? Kom hit för att gå i High School och nu är det sista veckan av skolan. Ofattbart men ändå så skönt att få avsluta det! Det kommer att vara en av de bästa veckorna i mitt liv, sista veckan av High School, inga läxor, jag får träffa min familj igen,sen  sommerloooov men en av de tuffaste också. Jag måste säga hejdå till mina fina vänner och sen till min vfamilj.
Men nu ska jag ha kul och njuta den sista tiden tillsammans!! :D Vi kommer att ha roliga akiviteter under veckan och mycket som kommer att hända och ska försöka uppdatera er om det! :D
Some of my wonderful American friends! Going to miss them so much when I´m going home! <3
Pappa, mamma och calle, hoppas att flygresan går bra och vi ses snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback