MY SATURDAY

Min lördag har varit fin måste jag säga. Tillbringade hela dagen med min fina vfamilj! Det är faktiskt den sista helgen jag är ensam med dom, så jag måste njuta av det och ha kul tillsammans and make memories. :)
Dagen började med att vi åkte till vbördernas baseboll match. Joshs lag förlorade men Nathans lag vann så på måndag kommer dom att spela champion game. Håller tummarna för dom! Det var stekande varmt, typ 33 grader om inte 35 grader! Njöt av värmen och solade! Sen belv det glass från Sonic, muums! Nathans coach hade ordnat en fest med laget så vi åkte dit och hade kul tillsammans! Barnen njöt och hade kul med olika lekar, en av dom finns på bilden! :) Njöt av tiden med dom!
När vi kom hem var vi hemma en stund och sen åt och åka igen till Red Robin och åt middag där. Jag tog kyckling sallad, sååå god!!
ja, nu ska jag gå ner och fira Nathan med presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback