YEARBOOK BASH

I USa är det vanligt att skolor har yearbook, där finns det bilder från hela året o skolfotona. Det har varit en tradition för skolan att ha en dag i 26 år. Vår program koordinator startade det men då tillverkade han alla själv i vår skola med en special maskin men sen blev han program koordinator så hade han inte tid och sålde maskinen. Men ännu idag gör vi det ändå. Det var första gången för mig och jag köpte yearbook redan första dan i skolan ifjol, då var det billigare också!
ungefär vid 2 tiden gick jag till matsalen och hjälpte till med att ordna fixa och så. Sen 2.30 började det komma folk och vi satte oss vid bordet och läste igenom det, det var såå kul! Och också kunde man skriva in sitt namn och några kommentarer på boken om man ville. Gcik bara runt och försökte få alla att skriva på min, fick skriva mycket på andras. :) A nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback