ST.patrick's party

Igår kväll hade jag en rolig kväll med mina fina vänner! Efter skolan hade jag den sista körkort kursen, har  test i nästa vecka! Hoppas att jag klarar testen! Sen var det träning som vanligt och genast efter träningen skulle vi elevrådet ( jag är med i skolans elevråd) fixa mat, musik, dekoration och såna saker där vi skulle ha fest samma kväll. Teamt är St.Patricks, egentligen är den dagen på lördag men vi är ju inte här då. Det är en typiskt amerikansk tradition och vi alla måste bära gröna kläder annars blir man nypad. ;) vill ni veta varför får ni kolla google, har inte så mycket tid att förklara :) hade en kul kväll men dans och god mat! Men när jag kom hem var jag helt slut och så var det skola nästa dag.. Idag (fredag) hade vi en lugn dag, men mycket läxor att jobba över helgen.. Men nu ska jag gå och se på en film! Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback