BACK TO ÖREBRO

I lördags kom jag tillbaka till Örebro och jag åkte med Marielle hit med hennes föräldrar. Bilturen tog ungefär 7 timmar och sen var vi framme..Det kändes konstigt att vara tillbaka efter mitt sommarlov men det är skönt att vara tillbaka! Tillbaka till livet här, kompisarna och skolan för att få rutin. Skolan kördes igång igår, det var mest prat om den kommande läsåret och det var såå roligt att träffa alla igen! Det blir en bra år känner jag på mig! Just nu bor jag hos en kompis och det händer nåt hela tiden, man är ute och äter middag, strosar runt i stan och är med kompisarna. Om en vecka händer det en stor spännande sak... ;)

Kommentarer
Ittakestimetogetmebutucan ;)

Lägg av att va så vacker :)

Cissi

Snyggo!


Blogg: http://chl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback