PROM 2013

I måndags fick jag uppleva bal igen för andra gången och jag kan säga att det var en wonderful day! Egentligen är det bara för sista årets elever men det var en kille som frågade om jag ville gå med honom och jag tackade ja. Jag och en annan tjej, Sandija, var de enda första åringarna. 
Jag fick sluta efter lunch så att jag skulle ha tid på mig att fixa smink och hår. Både Marie och Clara hjälpte mig, tusen tack tjejer! Blev lite nervös när det närmade sig, allt var klart och hade klänningen på mig. Några kompisar kom och hämtade mig så kom vi fram till nära Örebros slott. Där var det fullt med folk och man såg fina klänningar överallt. Då gällde det att stå och posera i en timme. Folk kom fram och ville ta bilder med mig och Eric (killen jag gick med). Det blev många fina bilder! Vi hade tur med vädret för att det började regna först när vi gick in, tidigare hade de sagt att det skulle regna hela dagen. När vi kom in till Elite Hotel fick vi trerättersmiddag. Det var så gott!  Vi var både döva, hörselskadade och hörande elever från Risbergskaskolan som satte där i det stora salen. Men det var så kvavt där inne att vi gick ut emellan rätterna. När allt var klart var det dags för dans men alla var inte med utan gick hem eller gick till nån krog. När jag kom hem var jag super nöjd med dagen, skulle inte ha ändrat på någonting. Nu har jag upplevt det två gånger och tänker gå på bal igen när jag tar studenten! Nu ska jag dela av mig med några bilder från balen 2013. 
 
 
 
 

Kommentarer
Daniella Jatko

Så himla fin du var!!


Blogg: http://daniellajatko.blogg.se
birran

såå vackaer du var och vackra damer! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback